Dursun Ali Erzincanlı'nın annesi hayatını kaybetti!
Oğuzhan Koç ve İbrahim Büyükak'tan yeni sinema filmi müjdesi!
09.08.2022 - Salı 02:59
Yol Arkadaşım film serisi ile sinemaseverlerden büyük beğeni toplayan Oğuzhan Koç ve İbrahim Büyükak, müjdeyi sosyal medya üzerinden verdi. Bir hayranının Oğuzhan Koç'un hikayesine cevap olarak ''Şimdi senin filmini izliyorum Oğuzhan, yol arkadaşım çok gülüyorum çok yaşayın emi'' yazması üzerinde bu mesaja kayıtsız kalmayan Koç, ''Belki de yeni bi film çekmenin vakti gelmiştir?'' diyerek İbrahim Büyükak'ı etiketledi.
Oyuncu İbrahim Büyükak, sosyal medya hesabında ''Eylül ayında işin yoksa bir şeyler yapsak mı kardeşim'' diyerek Oğuzhan Koç'un sorusunu yanıtladı. Yani önümüzdeki aylarda Oğuzhan Koç ve İbrahim Büyükak'tan güzel bir şekikde kaleme alınmış bir sinema filmi daha izleyeceğiz gibi duruyor. Şimdiden merakla bekliyoruz.
Özgür Aras’tan ayrılığa romantik ama gerçekçi bir rehber!
Taşacak bu deniz’de yaşanan şok ayrılık sonrası izleyiciler tepki yağdı!
Ege Can Sal'dan yazın en iddialı çıkışı ''Son seslenişim''
Gökçe Kırgız Taner'den büyük destek!
Hasret Dilek Delier yazdı ''Gidenlerin ardından''
Milli takım coşkusuna Murat Dalkılıç imzası!
Hasret Dilek Delier yazdı ''Hüzünlü 19 mayıs''
Şarkıcı Pau, konser gelirini şehit aileleri ve polis teşkilatına bağışladı!
Gazapizm’den İzmir’de alevli sahne şovu ile unutulmaz konser!
Model 10 Yıl sonra İzmir ve İstanbul konserleri ile yeniden sahneye döndü!